ANDIS Polska

Cut Buddy szablon do stylizacji brody, wzornik do trymowania brody

Zdjęcie główne
Zdjęcie galerii

Nr. katalogowy: 17 89005


Andis przedstawia wyjątkowy szablon do stylizacji brody oraz konturowania. Wykonany z trwałego materiału odpornego na pękanie jest bardzo pomocnym narzędziem w codziennej pracy. Za pomocą zaokrąglonych krawędzi zdefiniujesz kształt baczków oraz brody zaś proste krawędzie posłużą do cięcia linii prostych (np. linii czoła).

Grzebień Cut Buddy jest doskonałą pomocą dla uczących się oraz osób stawiających pierwsze kroki we fryzjerstwie.

  • długość: 5,43” / 13,8 cm
  • wysokość: 3,27" / 8,3 cm
  • szerokość: 0,13" / 33 mm
-->
Dbamy o Twoją prywatność

Ciasteczka, czyli niewielkie dokumenty tekstowe, wykorzystywane są przez witryny internetowe, aby poprawić efektywność korzystania z nich przez użytkowników.

Zgodnie z prawem, zezwala się na zapisywanie ciasteczek na urządzeniu użytkownika tylko wtedy, gdy są one kluczowe dla działania danej strony. W przypadku innych typów ciasteczek, wymagana jest zgoda użytkownika.

Nasza strona wykorzystuje różnorodne ciasteczka, w tym te dostarczane przez zewnętrzne serwisy, które są obecne na naszym portalu.

Dostosuj zgody
Twoje wybory dotyczące prywatności

W tym panelu możesz wyrazić swoje preferencje związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Możesz przejrzeć i zmienić wyrażone wybory w dowolnym momencie, wyświetlając ten panel ponownie za pomocą podanego łącza. Aby odmówić zgody na określone czynności przetwarzania opisane poniżej, wyłącz przełączniki lub użyj przycisku „Odrzuć wszystko” i potwierdź, że chcesz zapisać swoje wybory.

Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Ciasteczka preferencyjne pozwalają witrynie przechowywać dane zmieniające jej wygląd lub sposób działania, takie jak wybrany język lub region pobytu użytkownika.
Umożliwia wykorzystanie pamięci przeglądarki (takiej jak ciasteczka) związanej z analizą, np. czas trwania wizyty.
Ciasteczka marketingowe są używane do monitorowania aktywności użytkowników na różnych witrynach internetowych. Mają za zadanie prezentować reklamy dopasowane do zainteresowań i potrzeb konkretnych użytkowników, co sprawia, że są one bardziej wartościowe dla wydawców oraz zewnętrznych reklamodawców.